Post by monstinglicheckbas on Feb 18, 2022 12:06:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lily’s Garden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lily’s Garden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar pengarna ▞▞▞
▞▞▞ Lily’s Garden 2022 version ▞▞▞
Spelet är väldigt långsamt, inte mycket av en handlingslinje. Behöver olika varianter för spelskärmarna. Har många, många fel. Deras standardsvar är att försöka stoppa spelet och öppna sedan igen eller avinstallera och installera om. Det är löjligt.
Betala för unltd liv för en viss tid som 1 eller 2 timmar, men klockan slutar inte räkna ner även när du slutar eller avslutar spelet och kommer tillbaka flera timmar senare (jag har ett riktigt jobb!) Frågar också om du vill hoppa över en nivå och förlora 1 liv, men det tar dig direkt tillbaka till den nivån efter att ha klickat på det alternativet! Behöver också ett stjärnköpsalternativ, jag vill ha mer tid på att bygga, laga trädgård och inte matcha färgblock, spränga picknickkorgar, sniglar eller krukväxter!
Lily’s Garden Puzzle qip
När du åtgärdar 🪙-problemet ger jag dig 5🌟 Du bör fråga innan du tar 900🪙 om 5 drag till. Jag förlorade massor genom att bara slå den i slutet av spelet.
Fantastisk grafik och story. Du ska inte behöva använda stjärnor för att prata mellan karaktärerna. De ska bara behövas för att dekorera
Jag köpte mynt för att utöka en nivå och behålla raketerna för en utmaning. Jag klarade nivån och lämnade spelet för resten av evenemanget. När jag kom tillbaka efter, rapporterade det att jag misslyckades med en nivå, så hade 0 raketer när jag hade cirka 850, vilket placerade mig på andra plats i diamantligan. Jag betalade inte bara för att utöka nivån och vinna, jag fick inte de belöningar jag hade tjänat och degraderades till guldnivå. Jag kommer aldrig att köpa igen. Köp saker på egen risk.
Jag gillar verkligen spelet även om jag upptäckte tid för att spela nivåpass medan jag inte spelar spelet! Det här är att stjäla eftersom jag betalade för ett paket som innehöll 5 timmar och inte fick spela en enda minut av det! Förklara detta för mig!
Fryser ganska ofta. När du kommer ur det för att åtgärda problemet tappar du dina bomber eller vilka vapen du började med
Spelet är svårt kul, men det är svårt att använda och man väljer att använda några bomber eller annat så att man kan använda någon av dem, och det skulle inte behöva vara så många stjärnor man uppfyller för att kunna gå vidare. Ibland känns det som att man måste köpa pengar i spelet för att klara av det, och det är inte okej. Men det jag undrar är, varför alla dessa uppdateringar. Jag kan tycka att det är lite väl många och de kommer tätt efter varandra.
Bara lättkul underhållande spel när man behöver vila hjärnan
Jag gillar det här spelet. Men det låser sig hela tiden. Så jag förlorar ett liv eftersom jag måste stänga av det och starta om det mycket.
VÄNLIGEN LÄS INNAN DU INSTALLERAR Det är lätt till en början men det blir så svårt på ungefär nivå 50 och du får bara 4 liv, det är också beroendeframkallande, det är roligt men det är ett spel att rage sluta med.
Lily’s Garden معمایی pen
Roligt och avslappnade spel, men sätta hjärnan i jobb 😂
Lily’s Garden እንቆቅልሽ vrg
MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG Rol ijro etiladigan xoj
Bra tidsfördriv.
Först gillade jag det här spelet. Den har en bra historia och jag gillar verkligen pusselspel. Efter flera dagars spelande kraschar det ofta. Jag behöver starta om det här spelet flera gånger bara för att spela det här spelet. Det är riktigt irriterande.
🙂
Original 06/23/2020: Det här är det bästa spelet jag någonsin har spelat! Jag älskar det! Uppdatering: 2022-01-28 Jag älskar fortfarande det här spelet! Det blir svårt ibland men om du håller i det kommer du så småningom att vinna.
Svårt men roligt
Älskar handlingen och karaktärerna.. Vissa av pusslen är jobbiga och kräver alldeles för många försök att lösa, men det här spelet är väldigt generöst med gratis speltid och gratis boosters. Jag uppskattar också verkligen möjligheten att spendera bara en dollar åt gången. Jag skulle ge det 4,5 stjärnor om jag kunde.
Spelet är riktigt roligt och beroendeframkallande.
Jag tror nu att det är bättre men jag har varit fast på nivå 140 i ungefär en vecka. Det är ordnat på ett omöjligt sätt, du kan bara inte slutföra. Gör det roligare och lättare. Introducera också nya sätt att få 🌟 förutom att spela blockspelet.
Spelet har brister, ibland verkar det inte bli så att se vita rutor och jag tror också att det hade mininivåer som hemflykt men jag måste se en
Jag bytte mitt spel från min Android-telefon till min Chromebook och skillnaden var så otrolig! Jag spelade en dag och fram till sent på kvällen! När jag stängde min chromebook var jag på nivå 119 och klarade mig utmärkt! Otroligt vad den där förändringen gjorde, nu spelar jag bara Lily's Garden på min chromebook! Jag är nu väldigt nöjd med det här spelet, visst finns det svåra ställen, men det är det som gör ett spel utmanande och gör det intressant. Mitt enda problem med spelet är den konstanta jakten på pengar!
Mycket kul spel.
Jag gillar spel insvept i en berättelse, som den här. Pusselnivåerna är tillräckligt komplexa och varierande för att vara stimulerande, men inte så hårt att du slår huvudet mot en viss nivå i evigheter. Inköpsalternativen i spelet och belöningarna för att titta på en annons är som jag kan förvänta mig för ett gratisspel. Metoden att spela nivåer är bekvämt bekant från andra brickmatchande spel. Scenerna väver en ganska intressant berättelse - definitivt riktad till kvinnor. Karaktärerna är lite tecknade, men roliga.
INTE SOM ANNONSERAD! Den mest fascinerande delen av det här spelet är ansträngningen som går på att få stjärnor bara för att behöva använda dem för att "hälsa" eller "prata" eller "konfrontera" besökare eller "leka med hunden" meningslösa saker som är sååå lama. Jag är bara på nivå 136 och det är nu väldigt svårt att samla stjärnor. Jag har spelat match 3-spel i flera år och det här spelet är löjligt när det kommer till att brickor i olika färger tappas som aldrig kommer att matcha. Det är kul att spela i början men efter dammen är det hemskt.
Jag är på nivå 3919 och jag är sååå frustrerad över tröttheten. Det brukade vara ett roligt spel men nu är det så mycket upprepningar, slösar med stjärnor på konversationer och en historia som inte går någonstans. Det är så långt borta från den ursprungliga handlingen att jag har fått nog!
Spelet är ganska roligt. "Romantiken" i den är krypande värdig. Riktigt illamående liksom. Men nivåerna är roliga. Jag gillar att titta på designen när jag avslutar dem. Som dinosaurier... och en sa till och med "hej" lol. Det enda jag verkligen inte bryr mig om är hur det inte finns någon knapp för att ångra en enda åtgärd. Om jag hade en krona för alla gånger jag råkade träffa en oavsiktlig match skulle jag bli rik.
Jag tror att det måste finnas mer än en version av det här spelet. Vissa människor tycker att spelet är enkelt och de spenderar sällan eller aldrig pengar för att ta sig igenom nivåer. Andra klagar på att nivåerna är mycket svåra och måste spelas många gånger. De blir frustrerade eller betalar för att gå vidare till nästa nivå. Min erfarenhet är den senare.
Ett annat spel som du inte kan gå igenom utan att spendera pengar. Jag kommer aldrig att betala för att spela ett "gratis" spel som kräver köp för att komma vidare. BS-spel.
Så avslappnande
Det var det första spelet som faktiskt fick mig att spendera pengar. Ironiskt nog, det buggade när jag försökte spendera pengar och jag förlorade alla mina framsteg på en utmaning, vilket gjorde de tidigare köpen till ett slöseri. Så F det. Inte spendera på detta igen.
11/13/21 Jag fick en 15 minuters booster. Med raket, bomb och magisk formel, sedan frös spelet. En bra story line. Ibland fastnar jag på nivåer. Men jag fortsätter bara spela tills jag får det. Jag kommer inte att betala för boosters. Jag föreslår att du skaffar reklam. Låt spelaren titta på annonser för att få fler boosters. Det är en vinst för alla!
Vissa nivåer är alldeles för svåra, även vissa nivåer under 40 tar 15+ försök att klara...
Detta spel tycker jag roligt.😊
Lite beroendeframkallande! Det bästa är att du kan njuta av spelet utan alla irriterande annonser.
För att den är så rolig!!
Kul men... som alla dessa spel kommer du lite in i berättelsen och poff du kan inte slå en nivå för att rädda ditt liv. Jag behöver inte 6 timmar av oändliga liv, jag vill bara ha nivåer jag kan slå